3/24/2015

Martxoak 29 Mandubia-Kizkitza-Ezkio-Mandubia

Donostia Orio zeharkaldiaren ondoren, Donostiatik 50 minutuetara dagoen irteera zirkularra proposatzen dizuegu Mandubia inguruan; ADIN GUZTIENTZAT EGITEKO ERRAZA. Guztira 10 km eta 400 m desnibela.

Después de la última travesía Donostia-Orio, os proponemos a 50 minutos de Donostia, en Mandubia una salida circular: APTO PARA TOD@S DE 0 A 100 AÑOS. En total 10km. y 400m. de desnivel acumulado.

"OHARRA: Kaixo lagunok. Asteburu honetan jakin izan dugu Ezkioko bideak oso gaizki daudela pinuak mozten eta ateratzen ari direlako; horregatik, Mandubiatik abiatuko gara eta oso ibilbide antzekoa egingo dugu baina Mandubian hasi eta bukatuta. Barkatu eragozpenak. Aitzarteko Batzordea

Herriko elizatik, errepidea jarraituta, kanposantuari itsatsita dagoen Santa Marinako ermitaraino iritsiko gara. Igoera honetan, ibilgailu gutxi aurkituko ditugu eta Aizkorriko mendi lerroaren ikuspegiaz disfrutatu ahal izango dugu. Atxurzaga aldera segituko dugu pinuen artetik doan errepidetxoa hartuta. Izazpi mendia (973m) deigarria egingo zaigu. Behin Atxurzagako lepoan, borda bat topatuko dugu, eskubitara egingo dugu eta iturria pasa ondoren, Beotegiko kordaletik aurrera egingo dugu Arriolako bidegurutzera iritsi arte. Hemendik, Kizkitzara igoko gara (240 metroko igoera). Ondoren, Mandubiko bentara zuzenduko ditugu urratsak. Ezkiora itzulera Arriolako bidegurutzera itzulita eta markatutako pistatik, eta moztutako pago izugarrien artetik egingo dugu. Berriro beheranzkoa segituta Santa Marinan izango gara eta errepide zati txikia besterik ez zaigu faltako Ezkiora itzultzeko.
Anima zaitezte gurekin, ez zaizu damutuko eta …!!
Oharra: Jakinarazi nahi dizuegu hurrengo irteera

(Goñi-Unanu autobusez) hurrengo astera (apirilaren 19)

atzeratzea erabaki dugula.

==========================================

"AVISO: Kaixo lagunok. este fin de semana hemos sabido que los caminos desde Ezkio están en muy malas condiciones porque están cortando y sacando los pinos de los alrededores; por lo tanto, saldremos de Mandubia y realizaremos un recorrido muy parecido pero con comienzo y final en  Mandubia.
Perdón por las molestias. Junta de Aitzarte"

Desde la iglesia del pueblo se sube por la carretera a la ermita de Santa Marina adosada al camposanto. Es un tramo corto de subida con poco tráfico y con vistas hacia la Sierra de Aizkorri. Nos dirigimos entonces hacia Atxurzaga ascendiendo por el carretil entre pinos. El monte Izaspi, punto más alto de la zona con casi 1000 metros de altura llama nuestra atención. Al llegar al collado Atxurzaga, donde vemos una borda en construcción a la izquierda del camino, giramos a la derecha (SE). Después de la fuente de Atxurzaga o Atxurtza. seguimos cómodamente el cordal del Beotegi que es el monte que tenemos tras la primera subida desde el collado. Continuamos por el cordal con bonitas vistas hasta llegar al cruce de Ariola. Desde este cruce subiremos
a Kizkitza (240 metros de subida). Luego enfilaremos hacia la venta de  Mandubia. La vuelta a Ezkio la realizamos volviendo al cruce de Ariola y por el carretil indicado bajamos entre imponentes hayas trasmochas. El carretil en sus últimos metros se vuelve pista y termina en la ermita de Santa Marina. Solo nos queda recorrer el pequeño tramo de carretera para bajar a Ezkio.

Para cualquier duda estamos en el teléfono 653/713.827 (Ion Galarraga) y
637/830.975 (Nieves), o en el e-mail aitzartemt@outlook.es, y además en internet http://aitzartemt.blogspot.com.es/

Nota: Os queremos comunicar que la siguiente salida Goñi-Unanu
queda aplazada para la siguiente semana (19 de abril) en autobus.