10/28/2016

2016/11/06 Araotz-Orkatzategi-Araotz (Kotxez)


Azaroaren 6a.
Araotz-Orkatzategi-Araotz


KOTXEZ 8:00ean TABAKALERAN


Kotxez joango gara, Araotz herriraino. Han, herritik kanpo dagoen aparkalekuan elkartuko gara. Behar ditugun kotxeekin jarraituko dugu, besteak han utzita, Santa Gurutze ermitaraino...
 
Iremos en coches hasta Araotz, nos juntaremos en el parking antes de entrar en el pueblo. Alli dejaremos los coches que sobren y llenando el resto de coches subiremos hasta la ermita de Santa Cruz en el llano de Ugasti...

Handik ibiltzen hasiko gara Andarto magalerantz, eta mendi hori zeharkatuta Deguritxako zelaira iritsiko gara.

Aurrerago, harrien arteko zulo batetik pasa beharko dugu, basoak eta sekulako lekuak zeharkatuko, eta, azkenik, gasaren bidetik zuzen-zuzen jaitsiko gara kotxeetaraino. Han bertan bazkalduko dugu, Orkatzategiren azpian.

Indarrak berrituta, paseotxo bat egingo dugu Araozta urtegiraino, eguneko leku onenera heltzeko: Aitzulo; kobazuloa da, zulo handi bat hondoan.

Handik, lasai-lasai herriraino jaitsiko gara, eta kotxe batekin beste kotxeen bila joango gara gure txango polit honi bukaera emateko.

15 kilometroko ibilbidea da. Espero dezagun zuen gustukua izatea.
Hitzordua: 8tan TABAKALERAN


Iremos en coches hasta Araotz, nos juntaremos en el parking antes de entrar en el pueblo. Alli dejaremos los coches que sobren y llenando el resto de coches subiremos hasta la ermita de Santa Cruz en el llano de Ugasti y desde allí empezaremos a andar. Nos dirigiremos hacia la falda del Andarto y bordeándolo llegaremos a un collado y de allí a las campas de Degurixa.
Después pasaremos por una cavidad entre rocas para descubrir nuevos bosques y lugares inimaginables. De ahí volvemos a la ermita y bajamos derechos por el camino del Gas a los coches y disfrutar de la comida y del lugar a los pies de Orkatzategi.
Una vez respuestas las fuerzas nos queda un suave paseo hasta el embalse de Araozta para poder acceder a lo mejor del día que es Aitzulo, cueva que se va abriendo para acabar en una enorme apertura.
De allí bajaremos cómodamente a los coches que hemos dejado en el pueblo y dar por finalizada la salida.
La distancia del recorrido es de unos 15Km. Esperemos que os
SALIDA: 8´00 EN TABAKALERA
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario