3/04/2013

Ibilaldi Neurtua Martxoak 10 TOLOSAN.




Aupa mendizaleok :
Urtero legez, Eskolarteko Mendi Topaketa eta honen Ibilaldi Neurtua ospatzeko garaia gertu dugu. Aurtengoa martxoaren 10an burutuko da Tolosa aldean.....


Aupa mendizaleok :
Como todos los años, se acerca la fecha en que se celebra el Concurso de Montaña Escolar, con la  ealización de la Marcha Regulada. Esta vez se va a realizar el próximo 10 de marzo, y nos toca “dar el callo” en la zona de Tolosa...

Urtero legez, Eskolarteko Mendi Topaketa eta honen Ibilaldi Neurtua ospatzeko garaia gertu dugu. Aurtengoa martxoaren 10an burutuko da Tolosa aldean; bertan, 12 km-ko ibilbide polit bat prestatu dute gure mendizale txikiek goza dezaten (Aitzartekoentzat paseotxo bat besterik ez da izango, hain dira iaioak!!)
Ibilaldia patruilen sistema bitartez egingo da. Gutxienez 3 eta gehienez 5 mendizalez osaturik egongo dira, baina dena iritsi baino lehen prestatuko dugu.

Ibilbidearen hasera Tolosako erdi gunean izango da, bertaraino trenez joango garenez, 8:00tan Plaza Haundin geldituko gara geltokira jaisteko. Garaiz etorri beharko duzue 09:00tarako ibilbidea hartuta egon behar dugulako.

Hamaiketakoa (norberak berea eraman beharko du) ibilbidean barrena egingo dugu eta zirkuitua burutzean, Donostira itzuliko gara etxean bazkaltzeko, eta gurasoei gertatutakoen berri emateko (zer kontatua izango da, ez izan zalantzarik!) eguerdiko azken tenorean.

7 urtetik gorako neska mutilek etortzea izango dute baina, gurasoek autonomia minimo batez ibiltzeko gai direla ikusi behar dute. Aitzarterekin irteeraren batean edo bestean parte hartu badute ere, ekintza honetan gustura ibiltzeko inolako zailtasunik ez dute izango. Dena den, monitoreak gure txapeldun txikiei laguntza eskaintzeko prest egongo dira, beti bezala.

Izena emateko, martxoaren 7a baino lehen, jo dezakezue Latxagara (Aitor Ikastola), Mª Reinan kirol koordinatzailearen bidez eta Lauaizetara. Zalantzaren bat izanez gero, deitu lasai 653/713.827 (Jon Galarraga), 659/543.586 (Gorri).


Anima zaitezte, SEKULAKO PLANAZOA DA ETA !!!
Como todos los años, se acerca la fecha en que se celebra el Concurso de Montaña Escolar, con la realización de la Marcha Regulada. Esta vez se va a realizar el próximo 10 de marzo, y nos toca “dar el callo” en la zona de Tolosa, donde nos han preparado un bonito recorrido, que como siempre será de unos 12 km., y que para nuestros mendizales-txikis no es más que un paseo.
La marcha se realizará por el sistema de patrullas, compuestas por un mínimo de 3 montañeros y un máximo de 5, pero lo organizaremos en el tren.
El recorrido comenzará en el propio centro de Tolosa, a donde nos desplazaremos en tren, por lo que quedaremos a las 8,00 horas en Plaza Haundi, para acercarnos a la estación. Rogamos puntualidad, puesto que tenemos que desplazarnos hasta el comienzo del recorrido, y estar antes de la 9,00 horas de la mañana.
Una vez en Tolosa, completaremos la marcha, almorzando en el camino (lo tenéis que llevar vosotros), y al terminar el circuito, regresáremos a Donostia a última hora del mediodía, y a tiempo para comer en casa, y así contarles a los “viejis” todas las historietas que nos hayan podido ocurrir (y que ocurrirán seguro…).
A partir de los 7 años podrán venir, pero siempre y cuando los aitas vean que se pueden desenvolver con una cierta autonomía, o que hayan hecho alguna salida con Aitzarte, con lo que seguro no tendrán mayores problemas, aunque los monitores se encargarán de que todos sean los “txapeldunes” que siempre demuestran ser.
¡¡ MENUDO PLAN ¡!. Tenéis que apuntaros antes del 7 de marzo, a través de los contactos habituales (Latxaga en Aitor Ikastola, y los responsables de Deportes en Mª Reina o Lauaizeta), y para cualquier duda, como siempre estaremos en la dirección aitzartemt@euskaltel.net, y en los teléfonos 653/713.827 (Jon Galarraga) ó 659/543.586 (Gorri).

Anima zaitez ¡



No hay comentarios:

Publicar un comentario